Thursday, November 13, 2008

yeah...i got 7A's in my UPSR

Today is my school 的毕业典礼. 原本是没有哭的,但是在跟老师握手时,我就哭了。但是也没有哭很久啦。好高兴哦...我的名字被念了很多次...朋友都说我很“川”...也不知道啦...总而言之,我很开心就对了啦。仪式进行到大约10。30am 就结束了...今天一共拿了四个奖...学长的奖,班级名次奖(第一名),全级名次奖(第一名),还有全校模范生...haha...实在是太高兴了...then about 11.20 like that ,是我们最紧张的时刻----派UPSR 成绩... i just cant believe it ... i got 7A's ... yeah when i got the result 的paper from my teacher in the class ... i jump and scream until 6H and 6K also can hear... i really very very happy... then about 10 of us go to canteen and 庆祝 until 放学... 馨蔚请我们喝汽水,然后我们全部人喊"yam sheng",全部在canteen的人都看过来我们这里,因为我们喊到很大声。冤枉啊,拿到7 个A的我们在"yam sheng"时还要被他们喷汽水,结果我被他们喷到校服都湿and肮脏了,气死我了!之后,我还到办公室去和老师们拍照,应该有超过25个老师吧!After that , i go to catholic to 报到 and also buy some form 1 books. I saw 婉仪and 婉俐 there...both of them are prefect now... a lot of people in catholic there ... and we need to buy catholic 的 socks... 1 pair RM 6.00 ... i bought 3 pair only...and on 31-12-08, i need to go to catholic again for 适应日...

0 comments: